Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.03.2010 17:12 - ден 3
Автор: tattooaddicted Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1261 Коментари: 4 Гласове:
1



След 5 дни навършвам 26 и всички теории с истериите около първия рожден ден след 25те, започват да ми лазят по нервите, защото осъзнавам, че  им се поддавам. Не  ме притеснява това,че минава още една година, а нещата, които не съм постигнала досега. Елементарни неща, изискващи минимум усилия. Като например да съм доволна от "тук и сега".

Като тегля чертата се получава следното:

перфектна работа, самостоятелно жилище, куп приятели и познати, които  ме търсят и в хубави и в лоши моменти.. и понеже е твърде перфектна картината до тук:

връзка от две години и половина, която даже не знам може ли да се нарече така
тотално  объркани представи за това какви трябва да са взаимоотношенията между хора, които са "заедно"
начеваща фобия от обвързване
20 килограма качени в последните 2 години(93 килограма, до преди седмица), в следствие на рязко падане на самочувствието,поради нежеланието на господинът да реши дали за него съм жена  , някакво хлапе, с което му е забавно  понякога, когато е в настроение да се полигави или просто опция за топла вечеря два пъти в седмицата.

и реших,че повече така не може. защото съм на 26 и не мога да търпя последствията от травма, която е нанесъл някой преди мен и с която нямам нищо,ама нищо общо, да скапват МОЯ живот.

надявам се да не е просто моментна вълна бяс, която да отмине, следващия път, когато ме прегърне, защото досега съм се заричала поне 200 пъти "до тук бях, поставям ултиматум" . и за да не останат грешни впечатления - той е прекрасен човек. когато не си тази, дето го обича.  отношението му е чудесно, до момента, в който се стигне до изразяване на емоции + това,че за  2години и половина не е сметнал за нужно да ме представи на никого от познатите си, което води до едни крайно нелицеприятни изводи.

целта от тук нататък по степен на приоритетите:

да събера смелост най-накрая да наруша личното пространство на въпросния човек и да седнем да говорим като пораснали хора

да сваля 20 килограма до края на годината.

уви, 2то ми се струва в пъти по-лесно..

днес съм 90.3 килограма . налепила съм си над бюрото и в кухнята напомнящи бележки да пия повече вода, разпределила съм храненията си така, че високо калоричните и съдържащи въгклехидрати храни да се приемат преди 13ч. след това съм основно на зеленчуци , вечерята е не по-късно от 7:30, ако до тогава съм успяла да се върна от офиса хапвам риба или месо, иначе пия чаша чай и пропускам , до закуската на другия ден.  Свалих 3.5 килограма за седмица, само с преразпределяне на типовете храни. хляб  и макаронени изделия не консумирам от години , а единственото сладко, което си позволявам е тъмен шоколад сутрин с кафето. действа адски приятно за започване на деня и се избягва психическото натоварване от типа на "О, боже, на диета съм, няма да видя нищо вкусно поне 3 месеца". а и като знаеш, че на следващата сутрин, можеш без никакви угризения да си вземеш "дозата" , някак не ти прави впечатление, когато всичко наоколо дъвчат  "забранени неща"

та така...

14. 03.2010:

бюст: 112

талия: 93

ханш: 123


Тагове:   ден,   дневник,   отслабване,


Гласувай:
1



Следващ постинг

1. fuzzybuzzy - Мила успех с постването, успех със ...
14.03.2010 17:36
Мила успех с постването, успех със свалянето на кг, и успех със серизония разговор :)
цитирай
2. osica - Дерзай, мила!
14.03.2010 17:37
Успех в начинанието, момиче. Добре си степенувала нещата. И с господина, и с храната. Много си млада, за да позволяваш да те пренебрегва така.
Животът е странно нещо. Като си дете искаш да пораснеш, а когато си вече възрастен ти се ще да не се трупат годинките. Нищо няма в двадесет и шестата годишнина. Същата е като предната. Приеми, че просто си помъдряла още малко.
Щастливо плаване в морето на живота!
цитирай
3. tattooaddicted - Благодаря ви!
14.03.2010 17:46
получи се доста драматично, цялостното звучене, но слава богу, не съм позволила да ме завземат мрачни настроения, просто имах нужда да сложа нещата черно на бяло, за да мога аз самата да си дам сметка за реалната ситуация, така доста по-лесно се събира мотивация, а блогът го започнах, защото когато си дал публичност на дадено решение, даже да не знаеш пред кого точно, явлението Социална желателност , доста добре те подбутва към действие, за да не вземеш да се излошиж "пред чужденците" ;) тепърва ще разказвам за себе си, интересите си и списъка с мечти, които съм почнала да сбъдвам от няколко години насам. Поздрави!
цитирай
4. osica - Ще ми бъде интересно да следя раз...
14.03.2010 20:54
Ще ми бъде интересно да следя разказите ти. Изразяваш се добре, четивна си...
Имаш дарба, която аз, макар и доста по-възрастна, нямам. Успех и споделяй.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tattooaddicted
Категория: Лични дневници
Прочетен: 14226
Постинги: 5
Коментари: 7
Гласове: 2
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031